Vanaf Donderdag 22 September t/m 14 Oktober sluiten we even onze deuren voor een welverdiende vakantie telefonisch zijn wij niet bereikbaar per mail zijn wij gewoon bereikbaar.

Hoe kan ik betalen?

Met welke bezorgkosten kan ik rekening houden?

Wij rekenen €15,00 bezorgkosten,  In sommige gevallen kan het voorkomen dat er een opslag op de transportkosten wordt gerekend bijvoorbeeld als u gebruikt wilt maken van onze partyverhuur service.

Wil je exact weten hoe hoog de bezorgkosten zijn, neem dan contact op.

Zijn genoemde prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen zijn inclusief btw. Op de factuur staat ook altijd het btw-bedrag vermeld. Handig voor je zakelijke boekhouding.

Betaal ik extra voor de afwas?

Nee hoor. Traiteur Dohmen doet de afwas. Punt-uit, geen discussie. En dat kost je niets. Wel stellen we het op prijs als je de etensresten van de borden alvast verwijdert.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Je hebt keuze uit vier mogelijkheden:

  • Betalen via iDEAL (gratis)
  • Pinnen bij de bezorger
  • Contact bij levering 
  • Op factuur (het bedrag moet dan 2 dagen voor levering op onze rekening staan)

Kan ik een btw-factuur ontvangen?

Je ontvangt van ons altijd een factuur waarop de btw al staat vermeld. De NAW-gegevens die je invult op het bestelformulier staan ook op de factuur.

Krijg ik geld terug als ik het aantal personen op mijn bestelling wijzig en al heb betaald?

Ja, het teveel betaalde bedrag storten we natuurlijk terug op jouw bankrekening. Dat doen we binnen 5 werkdagen.

Staat jouw vraag er niet bij?

Voor antwoord op elke andere vraag kun je ons het best even bellen (085 – 064 00 18) of mailen (info@traiteurdohmen.nl)