Home » Contact » Wijzigen

Wijzigen

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om een buffet te kunnen bestellen?

Bij elk menu staat het minimaal aantal voor te bestellen.

Kan ik het adres van mijn bestelling nog wijzigen?

Wil je toch op een ander adres het buffet ontvangen? Bij iemand anders thuis, op het werk of een afgehuurde locatie? Je kan jouw wijziging per e-mail (info@traiteurdohmen.nl) of telefonisch (085 – 064 00 18) doorgeven Dit kan tot 2 dagen vóor de leverdatum.

Kan ik het aantal personen van mijn bestelling nog wijzigen?

Logisch dat je niet precies weet op hoeveel mensen je kan rekenen. Daarom kan je je bestelling nog wijzigen tot 7 dagen vóor de leverdatum.

Je kan jouw wijziging per e-mail (info@traiteurdohmen.nl) of telefonisch (085 – 064 00 18) doorgeven.

Kan ik de inhoud van een buffet pakket wijzigen?

Boerenkool in plaats van nasi. Of een stukje zalm in plaats van de gehaktballetjes. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Dat snappen wij en wij staan klaar om hierin met je mee te denken! 
Als je de inhoud van een buffet pakket wilt wijzigen, dan kun je even contact met ons opnemen. Dan bespreken we wat de mogelijkheden zijn. Goed om te weten: dit kan ook gevolgen hebben voor de prijs van het pakket

Kan ik mijn leverdatum nog wijzigen?

Het wijzigen van de leverdatum kan tot 7 dagen van de huidige leverdatum. Er kan natuurlijk sprake zijn van spoed of van overmacht. Neem in dat geval contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Kan ik één van de salades of stokbroden uit mijn bestelling wijzigen?

Meer salade of meer stokbrood gewenst? Geen probleem! Of wil je een bepaalde salade of stokbrood juist helemaal niet ontvangen? Ook dat is geen probleem. Neem in dat geval even contact met ons op: dan bespreken we wat de mogelijkheden zijn.